Jak skutecznie sprzedawać dzięki mailingom?

Kiedy tworzymy mailing, który w zamiarze ma pomóc w sprzedaży naszych produktów, czy tez usług, nie możemy zapomnieć o kilku kluczowych rzeczach, jakie to ze sobą niesie, jakie to rzeczy?
Kiedy planujemy stworzyć mailing sprzedażowy, ważne tam są słowa kluczowe, powinniśmy je jakoś wyróżnić, jednak nie pisać wprost “promocja” tylko wpleć to w zdanie tak, żeby to perfidnie nie kuło w oczy, a żeby klient wiedział, że to promocja.
Jedynak nie tylko słowo “promocja” to słowo klucz, ponieważ takim słowem klucz może być “nowy produkt” warto pomyśleć jaki produkt, czy też usługę oferujemy i dopasować odpowiednio słowa kluczowe, tak aby one przyciągały, a nie odpychały.

Innym ważnym elementem jest strategia w takim mailingu, czyli nic innego jak twoje myślenie przeciwko myśleniu konkurencji.
Musimy pomyśleć jak robią to inni i ich plusy przenieść do siebie, a minusy odwrócić w coś ciekawego i nietypowego.
Chodzi tutaj o to by się wyróżniać. Wprowadzanie niekonwencjonalnych rozwiązań oraz stosowanie nowych ciekawych pomysłów to powinna być nasza przewaga, kiedy chcemy stworzyć skuteczne mailingi.

Kiedy mamy wstępny “zarys” naszego maila, warto pomyśleć nad jakąś ciekawą akcją specjalną i nie musimy to być promocja, ale na przykład zabawa na zasadzie “dla pierwszych 500 osób które zaobserwują naszego Instagrama dostaną w wiadomości na Instagramie bonus za zakup do 50zł” – to jest oczywiście przykład, aby każdy wiedział o co chodzi.
Przekroczenie oczekiwań to również powinno być rzeczą która cechuje nas jako firmę oraz nasze mailingi, dlatego warto nad tym pomyśleć, jednak nie powielać ciągle tego samego, ponieważ po pewnym czasie się to znudzi.

Jednak, gdy usiądziemy i zaczniemy myśleć nad mailingiem i nawet z pozoru wszystko mamy, to co zrobić, by klient w ogóle otworzył naszego maila?
Tutaj jest rzecz prosta, zamieniamy klasyczne “PROMOCJA DO 30%” na “Tylko dla odważnych” tak aby zaintrygować klienta, co jest w środku, że jest podpisane “tylko dla odważnych” to działa, jednak bardzo mało osób, decyduje się na tego typu rozwiązania.

Ostatnią, a zarazem najważniejszą rzeczą jest wywołać emocje – to powinien być nasz prawdziwy priorytet, aby to zrobić, warto opisać jakąś swoją historię (związaną oczywiście z treścią), wywoływanie emocji zwiększa nasze szanse na absolutnie wszystko, ponieważ właśnie pod wpływem emocji podejmujemy najwięcej decyzji, dlatego musimy zadbać, aby emocje klienta były jak najbardziej pozytywne ale też “na ogniu”.